Pogoji poslovanja

Logotip podjetja Izotrade, Lepilni terakovi

Postopek nakupa

Ko je naročilo oddano kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo oddano in sprejeto. Takoj zatem naročnik pregleda zaloge, dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Obvestila kupcem gredo prek elektronske pošte.

Za daljše dobavne roke lahko kupec sporoči naročniku, da se odpoveduje naročilu in s tem pridobi pravico do vračila sredstev. Jamstvo in dobavni roki. Ne glede na objavo na spletni strani so lahko določeni podatki napačni, zato izotrade.si za morebitne napake na spletnih straneh ne odgovarja in se s kupcem meni po njegovem naročilu in plačilu glede dobave blaga.

Če to ni dobavljivo oziroma je dobavljivo v daljšem roku se kupcu vrne plačilo. IZOTRADE.SI ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga.

Po odpravi blaga dobi kupec obvestilo na svoj elektronski naslov. Za preklic naročila mora kupec obvestiti izotrade.si prek elektronske pošte info@izotrade.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. Več o tem si oglejte na vseh povezavah, ki se nanašajo na splošne pogoje poslovanja(dostava in plačilo).

Veljavnost ponudbe izotrade.si dejansko sklene kupoprodajno pogodbo s kupcem v trenutku, ko trgovec potrdi naročilo in o tem prek elektronskega sporočila obvesti kupca glede statusa naročila.
V tem trenutku ni možno spreminjati pogoje nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Zagotovitev dostopnosti informacij

  • psdshop.si zagotavlja dostopnost naslednjih informacij:
  • naziv in sedež podjetja ter ID za DDV oziroma matično številko podjetja,
  • kontaktne podatke podjetja,
  • jasno opisane cene z DDV oziroma, tudi brez DDV z navedbo o tem,
  • veljavnost ponudbe,
  • značilnosti blaga oziroma storitev, morebitne popuste, garancije, za katere izotrade.si
    ne jamči 100% ustreznost informacij na spletnih straneh,
  • dostopnost blaga v razumnem roku,
  • način in rok dostave,
  • način odstopa od pogodbe in roke, način pritožbe in vračila blaga.

Garancija

Vsi produkti imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.

Garancijski roki so navedeni na računu.

Informacija o garanciji

Informacija o garanciji je sicer navedena tudi na spletni strani, vendar izotrade.si zagotavlja garancijski rok, zaradi možnih napak v spletnih objavah, šele na računu oziroma se kupec lahko pred nakupom pozanima glede dejanske garancije pri izotrade prek spletnega naslova info@izotrade.si. V kolikor informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan.

Certifikati – kakovost izdelka

Izdelki so testirani s standardi v skladu z naslednjo direktivo:

2004/108 / ES (Direktiva EMC) in 2006/95 / ES (Direktiva LVD) in so proizvedeni po standardu kakovosti ISO 9001.

Druge pravne in splošne informacije

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Fizična oseba, potrošnik, ki blago pridobijo za namene izven svoje pridobitne dejavnosti ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od dneva prevzema blaga. O tem sporoči podjetju na elektronski naslov info@izotrade.si. V tem primeru kupec mora poravnati strošek posredovanja blaga na njegov naslov in obratno.

V kolikor je kupec blago na kakršenkoli način že uporabil odstop od pogodbe ni več možen. Kupec prejeto blago vrne nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to odgovoren kupec.

Glede na to da je embalaža sestavni del artikla jo kupec mora vrniti skupaj z vrnjenim blagom (36. člen Zakona o varstvu potrošnikov) in jo priložiti nepoškodovano. Vračilo nakupa se kupci izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vse pošiljke, ki bi lahko bile poslane na naslov kupca kot vračilo z odkupnino se zavrnejo.

Ne prevzemanje (odveza) odgovornosti

Kot je to že navadno zgoraj v splošnih pogojih se psdshop.si trudi vzdrževati ažurne podatke o blagu na zalogi, o cenah, rokih dobave in drugih podatkih, vendar se kljub temu lahko zgodi, da so podatki napačni, kot so npr. rok dobave ali cena, ki naj bi jih IZOTRADE hitro spremenil (ob spremembi cen) vendar tega ne uspe oziroma spregleda kakšno zaostalo napako ali podatek od prej.

V tem primeru izotarde.si obvesti kupca o morebitnih napakah oz. spremembah in dovoli kupcu odstop od pogodbe ali zamenjavo blaga. Enako velja tudi za označevanje izdelkov s fotografijami, ki včasih ne morejo zagotoviti lastnosti in sam izgled izdelka.

Odstop od pogodbe je možen tudi v primerih v kolikor bi se ugotovila napaka po 46. člen OZ (očitna napaka oziroma zmota, kot so npr. očitne napake v ceni), ki se po običajih v prometu štejejo za odločilne ter jih psdshop.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

Pritožbe in spori

Izotrade.si se trudi izpolnjevati in vzpostaviti učinkovit sistem reševanja pritožb, zato bo v roku 7 delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo ter takoj sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Izotrade omogoča izvensodno in sodno reševanje sporov, v primeru ko spore ni možno rešiti na miren način.

Tako v skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov izotrade.si priznava Slovensko zavarovalno združenje – GIZ kot izvajalca izvensodnega reševanja sodnih sporov, oziroma sodišče v Ljubljani za vse sodne spore.